Adana Çerkes Kültür Derneği Yeni Yönetimini Seçti


28.05.2017 Tarihinde yapılan Adana Çerkes Kültür Derneği Olağan Kongresi Seçimleri sonucu oluşan yeni yönetim, denetim ve Kaffed delegeleri aşağı şekilde belirlenmiştir. 

Yönetim kurulunda 9 kadın üyenin seçilmesi, Adana Çerkes Kültür Derneğinde ilk kez bir  kadın başkanın göreve gelmesi ve yönetim kurulunda 18 yaşında iki genç kızımıza görev verilmesi dikkat çekici başlıklardı. 

Yeni Yönetim Kuruluna başarılar dileriz. 

Yönetim:

1.Aysel Ateş (Başkan) 
2.Nejdet Önder 
3.Alin Sezer 
4.Nihat Altınay
5.Şule Şengül 
6.Kadir Albayrak 
7.Hediye Beşdok
8.Saynur Saygın
9.Ali Kemal Uğur
10.Emel Karapınar
11.Salih Sezer
12.Ayfer Kavas
13.Line Bozkurt
14.Dijan Balbay 

Denetim 

1.Alim Erdoğan 
2.Ayfer Eyerci 
3.Kayhan Yağmur
Yedek
4.Filiz Yurtal
5.Yakup Özcan
6.Mustafa Sezer 
Kaffed Delegeleri 
1.Yaşar Yılmaz 
2.Aysel Ateş 
3.Muharrem Bilgici
4.İsmail Güneş
5.Metin Özdemir
6.Alin Sezer
7.Saynur Saygın
8.Nejdet Önder
9.Rafet Balkaroğlu
Yedek
10.Line Bozkurt
11.Dijan Balbay




kaffed.org

Comments